arrow_drop_up arrow_drop_down
Intermediate fasting

In 6 weken slanker, gezonder en fitter

Simpel afvallen op een gezonde manier

Vertel mij meer 
Vet verbranden intermediate fasting

Makkelijk 

vet verbranden

meer energie intermediate fasting

Meer 

energie

eten intermediate fasting

Zelf bepalen 

hoe vaak je eet

Nooit meer op dieet met intermediate fasting

Nooit meer op dieet, toch afvallen?

Diëten werkt niet, daar was je allang achter. Op dieet gaan maakt je leven onnodig ingewikkeld. Grote kans dat je na verloop van tijd je oude gewoonten weer oppakt en opnieuw aankomt. Daarnaast zijn veel diëten niet goed voor je gezondheid. 

  1. Ingewikkelde eetschema's en calorieën tellen
  2. Darmklachten
  3. Doorlopend hongergevoel
  4. Tekort aan belangrijke vitamines en mineralen
  5. Afname van spiermassa
  6. Moe en futloos gevoel      
Dat kan makkelijker én gezonder!
Slank fit gezond met intermediate fasting

Afvallen én gezonder worden

Wil jij ervaren hoe je in 6 weken slanker, fitter en gezonder wordt? 

  • Nooit meer calorieën tellen
  • Meer energie
  • Eten hoe vaak je wilt
  • Verbrand met gemak je overtollige vet
  • Behoud van spiermassa
  • Versterking van je immuunsysteem
  • Verbetering van je algehele gezondheid
Dat wil ik!


"Geweldig, ik ben nog nooit zo makkelijk afgevallen en voel me fitter dan ooit!"
Cynthia verwoerd

Maximaal resultaat behalen in 3 stappen

Intermediate fasting

1. Intermittent fasting

Met intermittent fasting verander je op een eenvoudige manier je eetpatroon. De methode waar wij mee werken is voor de meeste mensen makkelijk vol te houden. Hoewel intermittent fasting vooral bedoeld is om je gezondheid te verbeteren, kun je er ook mee afvallen. Als je het goed aanpakt.  

Intermediate fasting menu

2. Afvallen met de juiste voedingsmiddelen

In principe mag je buiten je vasten periode alles eten wat je wilt, maar als je af wilt vallen is het belangrijk dat je de juiste voedingsmiddelen binnenkrijgt. Daarom hebben we speciaal voor jou een menu samengesteld. Hierin zitten alle belangrijke voedingsstoffen, zodat je niets tekort komt. 

Intermediate fasting en beweging

3. Beweging

Voldoende beweging is essentieel voor een goede gezondheid. Sporten op een lege maag is voor sommige mensen lastig. Daarom geven we je tips om intermittent fasting en sport te combineren. 

In 6 weken slank, fit en gezond worden?

Ja, dat wil ik!

Dit krijg je in het intermittent fasting 6 weken programma

Afvallen met intermediate fasting

De beste brandstof voor je lichaam

In het intermittent fasting 6 weken programma leer je de beste brandstof voor je lichaam aan te spreken. Wat je daarmee gaat bereiken?
  • Meer energie
  • Vet verbranden en afvallen
  • Beter slapen
  • Ontstekingen in je lichaam verminderen
  • Chronische stress verminderen
  • Hardloopprestaties verbeteren 
  • Je leert voeding en emoties loskoppelen
Dagmenu intermediate fasting

Makkelijk en eenvoudig dagmenu

Wat moet je eten om alle voedingsstoffen binnen te krijgen én af te vallen?

Het kan een hele puzzel zijn. We begrijpen dat je niet altijd zin en tijd hebt om hier over na te denken.

Daarom krijg je in het intermittent fasting 6 weken programma handige dagmenu's. Daarin vind je voedzame, makkelijke maaltijden die je in een handomdraai op tafel zet. We vertellen je precies hoeveel je kun eten om toch af te vallen en wat je het beste kunt eten op het moment dat je het vasten verbreekt, om vetopslag te voorkomen.  

Slank en gespierd intermediate fasting

Slank én gespierd

Wat je met de meeste diëten niet lukt, gaat je wel lukken met intermittent fasting en ons speciale dagmenu. Met de meeste diëten gaat je lichaam in hongerstand, waardoor je lichaam noodgedwongen spieren gaat verbranden. Dat is nu juist wat je niet wilt!


Met intermittent fasting eet je genoeg gezonde calorieën en voedingsstoffen, maar in een korter tijdsbestek. Hierdoor blijft je spiermassa behouden en zal je vet verbranden, waardoor je slank en gespierd wordt.    

Tijdelijk extra bonus

Om het je nog makkelijker te maken krijg je tijdelijk een uitgebreide boodschappenlijst

Hierin staat precies wat je mag eten, zodat je ook in de supermarkt gezonde keuzes maakt.  

Intermediate fasting dagmenu

Intermediate fasting

Intermittent Fasting 6 weken programma (digitaal)

Dagmenu intermediate fasting

Intermittent Fasting programma

6 weken programma met tips en eenvoudige dagmenu's
Boodschappenlijst intermediate fasting

Bonus

Uitgebreide boodschappenlijst
Nu geen € 47,-  

maar € 27,-

                                       

Intermittent fasting veelgestelde vraagen

Is dit programma voor iedereen geschikt?

Nee, je kunt beter niet met intermittent fasting beginnen als je zwanger bent. Ook als je bepaalde medicijnen gebruikt of ziektes hebt is het beter om eerst even met je arts te overleggen. Heb je een eetstoornis, dan kun je beter niet met intermittent fasting beginnen.

Wordt mijn stofwisseling trager?

Nee, dit is een misverstand. Intermittent fasting geeft je stofwisseling juist een boost, zeker als je gebruikmaakt van ons speciale programma.

Ik ben bang dat ik flauw ga vallen

Het kan even wennen zijn om je ontbijt over te slaan, maar normaal gesproken heb je voldoende reserves in je lichaam om normaal te functioneren. Je zult merken dat het steeds makkelijker wordt.

Kan ik gewoon blijven sporten?

Ja, je kunt prima sporten als je aan het vasten bent. Bij de een gaat het makkelijker dan bij de ander. Luister altijd goed naar je lichaam. Het verschilt per persoon hoe makkelijk het gaat en onthoud ook dat het veel te maken heeft met gewenning.

Mag ik wel drinken tijdens het vasten?

Ja, je mag drinken in de tijd dat je aan het vasten bent, maar geen dranken die calorie├źn bevatten. Dus een glas water, thee of koffie is geen probleem, zolang je er geen suiker of melk in doet.

                                   

Klaar om slank en gezond te worden?

Intermediate fasting
Ja, kom maar op!
Wij gebruiken cookies